مـ'ـنـ'ـتـ'ـــ'ـــ'ـــ'ـديـ'ـآت عـ'ـهــ'ـــ'ـــ'ـد آلحـ'ـب

مـنـتـديـآت عـهـد آلحـب تـرـرٍحـب بـكـل آلزٍوـوآرـرٍ آلمـوـوجـوـوديـن وـوآلآعـضـآء
 
الرئيسيةالبوابةمكتبة الصورالتسجيلدخول
المواضيع الأخيرة
» خاص
الأحد أغسطس 28, 2011 10:26 am من طرف ادهم الريماوي

» شخصيتك بلون عينيك
الأربعاء مارس 02, 2011 11:04 am من طرف ادهم الريماوي

» لعبه من سيربح المليون
السبت فبراير 05, 2011 3:36 pm من طرف ادهم الريماوي

» &برج السرطان&
الجمعة ديسمبر 10, 2010 5:53 am من طرف البتول

» سواليف بنات المدرسه في الطابور الصباحي‏
الجمعة ديسمبر 10, 2010 5:49 am من طرف البتول

» اتحداك ما تضحك
الجمعة ديسمبر 10, 2010 5:42 am من طرف البتول

» طفله ترفع الضغط لا تفوتكم
الجمعة ديسمبر 10, 2010 5:36 am من طرف البتول

» جميع كلمات الاغاني ادخل وشوف
الجمعة ديسمبر 10, 2010 5:32 am من طرف البتول

» قصص مضحكه
الجمعة ديسمبر 10, 2010 5:25 am من طرف البتول

أفضل 10 أعضاء في هذا المنتدى
ثائر تيسير
 
ادهم الريماوي
 
اصعب كلمه
 
نور الشام ...
 
دموع الخيانة
 
الحب عذاب
 
ملاك الاحزان
 
عبدالله الديك(م)
 
سما الشام
 
تأبط شراً
 

شاطر | 
 

 الجزء التاني من كلمات اغاني عمرو دياب

اذهب الى الأسفل 
كاتب الموضوعرسالة
زائر
زائر
avatar


مُساهمةموضوع: الجزء التاني من كلمات اغاني عمرو دياب   السبت يوليو 26, 2008 4:59 pm

البوم خالصين


1- خالصين
كلمات : رضا امين
الحان : خليل مصطفى
توزيع : فتحي سلامة

لو شوقك قد شوقي يبقى احنا كدا خالصين
هنقول للدنيا روقي وتعالي بأحلى سنين
وتعالي تعالي تعالي يا اللي دايما على بالي
لو حالك كان من حالي يبقى احنا كده خالصين

قلبي بيسألني سؤال وسؤاله جوابه معاكي
لو عاش قلبي رحال في بلاد الشوق وياكي
حيلاقي معاكي طريقه ولا هيتوه في هواكي

ايام بتجيب ايام ولأمتى انا هستنى
هفضل عايش احلام ولا فعلا هتهنى
قلبي هيلاقي نصيبه ولا هيفضل يتمنى
_____________________________

2- هي عنواني

كلمات : رضا امين
الحان : جمال لطفي
توزيع : فتحي سلامة

هي عايزاني ولا رفضاني ولا محتارة
دا الحنان قلبي والامان قلبي بس يا خسارة
اللي قلبي حاسس بيها واللي نفسي تعيش ايامي
كل ما اجي اقرب ليها بالخيال تسبق احلامي

قلبي قال يا حلوة تعالي ياترى قلبها يسمع له
قلبها ساكن في العالي قلبي مش قادر يوصله
قلبي يا مشتاق يا اللي دوبت من الاشواق قولي

قلبي قال يا حلوة تعالي فرحي عاشق مستني
قلبها ساكن في العالي مهما اغني ازاي تسمعني
قلبي يا مشتاق يا اللي دوبت من الاشواق قولي
_____________________________

3 - السكة مش طويلة

كلمات : محمد البنا
الحان : خليل مصطفى
توزيع : فتحي سلامة

السكة مش طويلة فاضل على الحلو خطوة
وهعدي في يوم وليلة لكن خايف يا بكرة
جايز على قد خوفنا فرح الايام يشوفنا وينور كل ليلة

الحلم اللي انتي فيه زي الايام بريئة
امتا بكرة نلاقيه امتا هيكون حقيقة
لكن على قد ما احلم الشوقة في قربك ارحم من البعد ولو لي ليلة

بحلم بيكي ابتسامة رسمالي بكرة ضحكة
وفي ايام الملامة بتكون طريق وذكرى
يا بكرة تعالى بكرة وارميني في كل فكرة تخلق من الخوف وسيلة
_____________________________

4 - عينه مني

كلمات : مجدي النجار
الحان : عمرو دياب
توزيع : فتحي سلامة

عيني عيني منك والله والله عيني منك
يا سكر نبات نصي الحلو انتي
انتي يا حبيبتي يا احلى البنات
واربي الباب وعدي عدي القلب عدي
وعدي من سكات قلبي دار امان

قلبي يا ضنايا ملاك مش معايا تايهه من زمان
تايهه جوة ارضك الف اه في عرضك تديني العنوان

ايه اخرتها معاكي حب وحبناكي صبر صبرنا سنين
عشق عشقت عينيكي غيرة وغيرت عليكي وبرضه مش عاجبين
_____________________________

5- افراح
كلمات : رضا امين
الحان : خليل مصطفى
توزيع : فتحي سلامة

لما بأحلامنا نسهر ليالينا
تفرح ايامنا تضحك في عينينا

طراح يا ليل الامل طراح
طراح يا ليل الامل افراح

ليلنا قال ازاي الحال
قولنا الحال عال العال

ليل يا ليل واما نميل
منملش غير غير لجميل
_____________________________

6- امال ايه
كلمات : مجدي النجار
الحان : حجاج عبد الرحمن
توزيع : فتحي سلامة

امال ايه امال ايه ميختلفش اتنين عليه
عنده الجاه عنده المال عنده السحر في ضي عينيه

طرحة جبينة ورد في خده ورد عليه سيدي فل عليه
كل الناس طمعانة في وده كل الناس سيد كل الناس
دا اللي الحب زماممه في يده مالك كل الناس حواليه

كده من غير خلخلال مخيالني كده من غير
زيه مفيش له زي عاجبني زيه مفيش
اسمر قلبي اتسمر منه لما عينيا جت في عينيه
_____________________________

7- كلام العين
كلمات : حسن السيد
الحان : فلكلور
توزيع : فتحي سلامة

دا كلام العين احلى كلام
ما بين اتنين حب وغرام

عيونك يا صبية سحرتني
في بحور الشوق ورمتني
وانا والله يا صبية منيش عوام

دا عشق العين والله سهرني
وكلام العين والله حيرني

فعينيك السود انا دايب دوب
وربي المعبود عنك ما هتوب
_____________________________

8- ياطير يا متغرب

كلمات : ابراهيم حسين
الحان : مصطفى دويدار
توزيع : فتحي سلامة

يا طير يا متغرب بيتك الاخضر قرب
بعد ما طال مشوارك طلعت شمس نهارك
ارجع عمر دارك وابدا تاني وجرب

اوعى يغرك طيشك ولا تغير ريشك
وعلشان لقمة عيشك تمشي ورا التيار
خوفي عنه بنيته في الغربة وعليته
الاقيك يوم هديته والاحلام تنهار

حاسب امسك تبت في الزرع اللي منبت
علشان بلدك حبت فيك عزم واصرار
صدق المثل القايل ان العود المايل
عمره في يوم ماهو شايل على اغصانه ثمار
_____________________________

8-لو قال

كلمات : رضا امين
الحان : عمرو دياب
توزيع : فتحي سلامة

لو قال انا مهري السهر عمري السهر
لو قال انا قلبي وتر انا قلبي له موال

لو قال يا ناس لو قال هيرقص الموال
ويفرحنا ويريحنا في الغربة والترحال

عشمان انا عشمان والقلب قال لو كان
طبعه الحنان احنا كمان سكتنا شوق وحنان

لو قال ياريته يقول خايف سكوته يطول
دا احنا صابرين لكن عارفين ان احنا في يوم هاننول

يا ليلي قول قولها لكل الصبايا انت اللقى يا ليل
يحضن قلوبنا الحيارى دا احنا فراقنا خسارة
_____________________________

9-زيتوني

كلمات : مجدي النجار
الحان : يحيى عبد الله
توزيع : فتحي سلامة

زيتوني يا اللي عيونك سحروني والله عيونك
نساي ونساي هوايا وعذابك فيا هوايا
وجنايتي عشق عيونك مش قادر انسى عيونك

من نظرتين وملكت الروح في ثانيتين انا دوبت حنين
وقولت اوعى يا قلبي تروح لقيت هواك كده واري العين
والف مين يتمنى عيونك

قدرت انسى الكل في ثانية الا عيونك منستهاش
جنة رب الكون في الدنيا اللي يحب ميتمناش
من الحلوين غير بس عيونك


البوم ميال


1- ميال

كلمات : مجدي النجار
الحان : حجاج عبد الرحمن
توزيع : فتحي سلامة

من كام سنة وانا ميال ميال
وفي حبك انا مشغول البال
لا بتتكلمي ولا بتسلمي
ليه كل يوم بلاقيكي في حال

لفيت بلاد ومشيت بلاد وفي قلبي صورتك جوايا
يا حبيبتي ليه اخر البعاد متخلي للبعد نهاية

ووصلت فوق فوق السحاب ورسمت عينيك نجمايا
ونسيت هنا كل العذاب ورجعتي بالحب معايا

_____________________________

2- مين غيرك

كلمات : مجدي النجار
الحان : فولكلور
توزيع : حميد الشاعري

مين مين غيرك انتي في الدنيا
في عينيكي بسهر وانام
مين مين غيرك انتي يا عينيا
يا عينيا ردي السلام

الدنيا في بعادك غربة
وحياتي من غيرك صعبة
ضاع مني الامل والصحبة
ولا حدش بقاله امان

مين غيرك انا عشته في توهه
حياتي مية برة باعوها
فين ضاعت احلامي هتوها
سقتوني العذاب الوان

حبيتك والحب نادالي
وعشانك بصيت في العالي
مين غيرك في الكون يحلالي
مين غيرك مليش عنوان
_____________________________

3-توبة

كلمات : مجدي النجار
الحان : خليل مصطفى
توزيع : حميد الشاعري

واهي مرة وعدت وخلاص حبينا بصدق واخلاص
حبيتك من غير تفكير حبيتك والقلب اختار
وفي بحرك ياما عومت كتير وغرقت في اخر المشوار
واهي توبة توبة توبة توبة

شوفي ازاي اتغير حالي شوفي ازاي يا حبيبتي بقيت
قلبي معتش القلب الخالي بعد ما شوفت وتمنيت
اتمنيت من قلبي تكوني احلى عروسة تشوفها عيوني
_____________________________


4- ازيك
كلمات : عادل عمر
الحان : ابراهيم فهمي
توزيع : حميد الشاعري

طب ازيك ما ترد علينا
في عينينا بحور الاشواق
طب ازيك ولا انت ناسينا
دا قمرنا لضيك مشتاق
يا ناسينا اسمعنا ولاغينا

ليالينا في بعدك سهرانة
سهرانة وعطشانة
اغانينا في حبك حيرانة
من حبك اه يانا

ياناسينا ليه ناسي هوانا
مين قالك تنسانا
يا رمينا للصبر حزانا
وعيونك شايفانا
_____________________________

5 - اول ما اقول

كلمات : عادل عمر
الحان : حميد الشاعري
توزيع : حميد الشاعري

اول ما اقول الله الله الله
اخر ما اقول الله الله الله
الحسن رباني زيك مفيش تاني
زيك وفين القاه الله الله الله

شق القمر ليلي مسا على العاشقين
العين تناديني يا ضي مالي العين

يا ام الخدود وردي حني بقى وارضي
يا حلم بستناه الله الله الله

طالت ليالي ولا نسيت النوم
بحرك حوالي وانا نسيت العوم
_____________________________

6- كلميني

كلمات : مجدي النجار
الحان : خليل مصطفى
توزيع : فتحي سلامة

كلميني وحسي بيا حسي بالنار اللي فيا
انتي اول حب ليا وانتي اخر نور في عيني

اللي بيني وبينك انتي متخلقش غير عشانا
حب غالي يا حبيبتي حب ناره احلى جنة
حب قد الدنيا واكتر بس نفسي تصدقيني

العيون في الغربة تايهه والحنان تاه عن قلوبنا
لو تعودي يعود شبابها والربيع يرجع صاحبها
والحياة تحلو بينا يوم ما ترضي وتسمعيني

بأختصار محتاج حنانك زي ما انت محتجالي
افتحي للنور ببانك وارجعيلي ده غالي
ارجعي للشمس اللي غابت يوم ما قلبك حنلي
_____________________________

7- نعشق القمر

كلمات : نصر رشوان
الحان : عمرو دياب
توزيع : فتحي سلامة

نعشق القمر لما يجمع الصحاب لما
نبكي لو يفرقنا نفرح لو نكون لامة

يطلع القمر لينا يلمع ضيه في عينينا
نسمع همس اغانينا نفرح لو تبسمنا

بدك طب ما انا بدي يدك دايبة في يدي
مدي الخطى مدي عدي لشط احلامنا

يا اموا العيون تحلى نمشي والطريق يحلى
رحلة بعدها رحلة نرسى والشطوط ضامة

مدي للهوى قلوعي دا انتي غربتي ورجوعي
خلى قلبي يهز ضلوعي يفرح باللقى لما
_____________________________

8- ليلة

كلمات : محمد البنا
الحان : خليل مصطفى
توزيع : طارق مدكور

ليلة ليلة ليلة على ضئ القمر
ليلة ليلة ليلة يحلو السهر
هنغني للعشاق ونغني للمشتاق
ونقول ابعد يا فراق ليلة ليلة ليلة

على ضي القمر وفي حضن السهر
من فرحة قلوبنا هنهز الوتر
ونغني سوا وياخدنا الهوى
نهرب من همومنا على ضي القمر

يا نجوم السما عاشقين انما
بنخاف من الليالي مين غير القمر
على ضيه بنفرح وفي نوره بتطرح
احلام الليالي على ورق الشجر
البوم شوقنا 1989


1- انتي اللي عارفة
كلمات : مجدي النجار
الحان : حجاج عبد الرحمن
توزيع : حميد الشاعري

لو كنتي يوم باقية عليا كد زي زمان
بتخبي ليه حبك ليا وتداري كمان

وانتي اللي عارفة اني بحبك اكتر مني
وانتي الوحيدة اللي في حبك حسيت بأمان

انا الغريق اللي اتعلم في عينيكي العوم
وانا الحبيب اللي اتكلم من اول يوم

انا اللي طول الليل ماشي يا حبيبتي وحيد
وانا اللي عيني مينامشي طول ما انتي بعيد
_____________________________

2 - شوقنا
كلمات : رضا امين
الحان : خليل مصطفى
توزيع : حميد الشاعري

دوبنا دوب طمنا قرب فهمنا دانت اللى فاهمنا
شوقنا اكتر شوقنا شوقنا اكتر ما اشتاقنا
واياك تفكر بحر الشوق مهما على هيغرقنا

دوبنا دوب يا حبيبنا دوبنا واوعاك تحسبنا
من طول دلالك راح نتعب عمر الدلال ما هيتعبنا

طمنا قرب طمنا فهمنا دانت اللى فاهمنا
بتقيس غلاوتك فى قلوبنا ولا بتتأكد منا

ياللى انت بعدك يبعدنا عن اى شىء راح يسعدنا
صابرين عليك بس مسيرك راح توفى كل ما توعدنا
_____________________________

3 - وايه يعني
كلمات : مدحت العدل
الحان : عمرو دياب
توزيع : حميد الشاعري

وايه يعنى تودعنى وتهجرنى وتنسانى
وفاكره البعد ضيعنى وسهرنى وبكانى

وايه يعنى تروح متجيش وايه يعنى هواها مفيش
هوصى القلب ينساها واوصى عينيه متبكيش

وهدور فى العيون تانى على فرحه وامل تانى
مدام باعت انا بايع

وايه يعنى تخون قلبى وايه يعنى تبيع حبى
لانا الاول ولا الآخر ولا كان الفراق ذنبى
_____________________________

4 - حبينا
كلمات : رفعت الصريف
الحان : وفا حسين
توزيع : حميد الشاعري

حبينا حبينا حبينا
حبينا يا بوي حبينا حبينا ومش بأيدينا
حبينا يا بوي ووقعنا ولا حدش سما علينا

حبينا ودايبين دوب والغالب مغلوب
فين نهرب من المكتوب ودا وعد ومكتوب لينا

مساكين والله العشاق اه دا الهوى جانا ومشتاق
جانا من الباب للطاق والنوم خاصمك يا عينيننا

خدنا في بحر الاحلام اه والقلب ماهوش عوام
ما خلاص مش عايزة كلام الشوق صاحب ليالينا
_____________________________

5 - جت كدا
كلمات : محمد فضل
الحان : رياض الهمشري
توزيع : حميد الشاعري

واهى جت كده حبيت كده شفت العيون الله الله
سحر وجنون الله الله اه خدنى الهوى جابنى كده

واهى جت كده ولا على بالى شفتك ما حستش بحالى
شفت الهنا فى سحر عينيكى سلمت قلبى انا لإيديكى
والعشق جوانا ابتدى

واهى جت كده واهى اخر مره بعدك مشاعرى مهيش حره
بعدك سنينى مهيش ملكى ولا عمرى اغانيه هتبكى
ده مدام قلوبنا متأكده
_____________________________

6- ليه
كلمات : مجدي النجار
الحان : عمرو دياب
توزيع : فتحي سلامة

وليه ليه ليه ليه ابعد عنك ليه
ليه ليه ليه ليه انسى عيونك ليه
ياللى قلبى اختارك ماشى وفى تيارك
دانا ماشى بخطى ومش بإرادتى كده مش عارف ليه

مش بإيديه ابعد عنك ياللى عيونك سر حياتى
حبك اقوى منى ومنك حبك اخر امنياتى
حبى سر عابى وفرحى ياللى عشانك لازم اضحى

مش بإيديه ان انا حبيتك مش بإيديه اخترت فى طريقى
ياللى فى عز الغربه لقيتك حبك اول حب حقيقى
_____________________________

7- ليلي
كلمات : مجدي النجار
الحان : رؤية عمرو دياب
توزيع : حميد الشاعري

ليلى ليلى يا ليل
ليلى ليلى يحلى لما عينيكى ليه تميل
ليلى ليلى ياللى بحلم بيكى طول الليل
مين يا عينى يلومنى ولا ياخدك منى
ياللى بعدك عنى مستحيل

فينك مش لاقيكى ياللى روحى فيكى
وقلبى بين إيديكى عاشق ليل نهار
طول الليل بنادى عليكى فى كل وادى
ومستنى فى معادى وجوه القلب نار
_____________________________

8- قمر
كلمات : عادل عمر
الحان : رياض الهمشري
توزيع : حميد الشاعري

قمر قمر وعشقته يا ناس قمر قمر دا انا دوبت خلاص
دا حبها اجمل احساس يا احلى ضحكة شوفتها

في حبها قلبي رماني هقولها محلى زماني
دا زماني في عيونك انغام حياتك انتي لحنها

هجيبلها دنيا جميلة واغني ليلة ورا ليلة
اسقيها من شهد الايام وقلبي يشرب بعدها



البوم متخافيش 1990


1 - متخافيش
كلمات : مجدي النجار
الحان : عمرو دياب
توزيع : حميد الشاعري


متخافيش انا مش ناسيكي
متخافيش لو مين ناداني
مش هعيش من غير عينيكي
مش هعيش مع حب تاني

دا قدري ومكتوبي انتي
وعشقي ومحبوبي انتي

متخافيش من أي فرقة
بعد أي فراق لقانا
مهما اروح يا روحي عاشقة
البعاد هيزيد هوانا

مهما اشوف في الكون ملايكة
مش هكون غير بس ليكي
مستحيل انا اتوه في سكة
فيها في الاخر عينيكي
----------------------------------------------------------

2- زي الزمان
كلمات : مدحت العدل
الحان : عمرو دياب
توزيع : حميد الشاعري

زي الزمان ملكيش امان
وفي ثانية بتبيعي اللي كان
لا هنشغل بهواكي وادوب
ولا اقول مقدر ولا مكتوب

انا قبل حبك كان قلبي
ملاك برئ كل اماني
عرفت قلبك علمني
مبقاش برئ ابدا تاني

واياكي تفتكري ان انتي
ضحكتي على قلبي الولهان
ضحكتي على قلبك انتي
وبعتي حبك للنسيان
----------------------------------------------------------

3- ونندم
كلمات : مجدي النجار
الحان : عمرو دياب
توزيع : حميد الشاعري

ونندم على العشرة الغالية ونرضى بالمكتوب
والله ادي حال الدنيا بتفرق في القلوب

حبيتك وعشت ليالي وانا بحلم باحلى رضيع
حباتك مكنش في بالي الحب الحقيقي يضيع

ومشيت الطريق للاخر يا حبيبتي لوحدي غريب
اتاريني وصلت الاخر والاخر ملهش نصيب
----------------------------------------------------------

4- مشغول
كلمات : عادل عمر
الحان : عمرو دياب
توزيع : حميد الشاعري

لو الدهب غالي بيكي الدهب مشغول
لف الهوى بالي بالي صبح مشغول
لا قدرت اقول مالي وان قولت والله هقول

ملقتش في جمالك حد ولا حد في جمالك كان
يا ضى في طريقي اتمد الصى بعيونك بان

لو القمر عالي والله القمر ما يطول
غنيت موالي قلبي انشبك على طول
قربك بيحلالي خلي الشبك موصول

مهما يكون حالي صابر وبكرة هنول
يا نجم بتلالي لالي وانا اللي بقول
ازاي اكون خالي وانا اللي بيك مشغول
----------------------------------------------------------

5 - راح اقولك ايه
كلمات : مجدي النجار
الحان : عمرو دياب
توزيع : حميد الشاعري

راح اقولك ايه ولا ايه ولا ايه
اهرب من ايه ولا ايه ولا ايه
من جنة لقتها في عيون حبتها
حبيت رقتها قولي قولي اعمل ايه

حبيت اوصافك وجمالك
حبيت الحب اللي في بالك

حبيت فيك صوتك وكلامك
حنيو قلبك وسلامك
----------------------------------------------------------

6 - الله يخليكي
كلمات : مجدي النجار
الحان : عمرو دياب
توزيع : حميد الشاعري

لا انا قد عيونك تشغلني وتشاغل بالي
الله يخليكي يبعدني عني خليني في حالي

الله يخليكي انا مش فاهم
ازاي انا وانتي هنتفاهم
حبيتك يمكن اكون واهم
مش عارف ايه اللي جرالي

الله يخليك انا مش قدك لا انا قد لا شوكك ولا وردك
الله يخليك انا في عرضك تسيبيني لوحدي اعيش تاني
----------------------------------------------------------

7 - اجمل ما فيكي
كلمات : مجدي النجار
الحان : عمرو دياب
توزيع : حميد الشاعري

اجمل ما فيكي عينيكي تسحر قلوب ملاين
كل القلوب حواليك وانتي بتحبي مين

اجمل ما فيكي نداني معرفش فين وداني
صورتك هنا في وجداني ساكنة عيني من سنين

قلبي وسهر لياليكي عاشق متيم بيكي
عاشق اسير لعنيكي عاشق من نظرتين
----------------------------------------------------------

8 - حبتها
كلمات : مجدي النجار
الحان : حجاج عبد الرحمن
توزيع : حميد الشاعري

وانا من قلبي بقولها حبيتها حبيتها
حبيت فيها سحر عينيها اه حبتها

قبل ما اشوفك قبل ما اقابلك
عشت سنين احلم بلقاكي
عشت سنين بتمنى اقولك
اني عشقت الروح وياكي

يا اللي عيونك شمسي وقمري
عمري ابتدى يا حبيبتي معاكي
انتي يا اجمل حب في عمري
مين غير قلبي يحس هواكي
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
اصعب كلمه
الاداره
الاداره
avatar

انثى
عدد الرسائل : 1032
العمر : 32
العمل/الترفيه : اصعب فراق
المزاج : متعكر
تاريخ التسجيل : 23/06/2008

مُساهمةموضوع: رد: الجزء التاني من كلمات اغاني عمرو دياب   الخميس يوليو 31, 2008 3:14 pm

متخافيش من أي فرقة
بعد أي فراق لقانا
مهما اروح يا روحي عاشقة
البعاد هيزيد هوانا

مهما اشوف في الكون ملايكة
مش هكون غير بس ليكي
مستحيل انا اتوه في سكة
فيها في الاخر عينيكي
يسلمووووووووووووووووووووووووووووو خبتي هيومه
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
زائر
زائر
avatar


مُساهمةموضوع: رد: الجزء التاني من كلمات اغاني عمرو دياب   الخميس يوليو 31, 2008 4:45 pm

ميرسي علي المرور........
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
 
الجزء التاني من كلمات اغاني عمرو دياب
الرجوع الى أعلى الصفحة 
صفحة 1 من اصل 1

صلاحيات هذا المنتدى:لاتستطيع الرد على المواضيع في هذا المنتدى
مـ'ـنـ'ـتـ'ـــ'ـــ'ـــ'ـديـ'ـآت عـ'ـهــ'ـــ'ـــ'ـد آلحـ'ـب :: القسم الموسيقي :: منتدى كلمات الأغاني-
انتقل الى: